2006-05-29 23:57:07阿丁

29/5

明年今日 別要再失眠 床褥都改變
如果有幸會面 或在同伴新婚的盛宴
徨徨地等待你出現

好鍾意"明年今日"E首歌gar
香港其實真係好細
不過...
要巧遇想見既人
真係好難...
唔知道佢而家點呢???
應該一切還好吧~~
no...no...no...
佢好叻gar(至少我真係覺得~)
所以應該係愈來愈好先至o岩~!

生日快樂ar~~
身體健康ar~~

邊個生日咪邊個快樂lor(我唔會話你知邊個gar~!~!)
haaaaaaa
o甘...未生日既都可以快樂ge~
唔係生日先至可以快樂ma
日日都可以快樂ma
...
我都唔知自己想講乜tim=.=
haaaaaaa













其實...
如果...
有機會
haaahaaa
我都想
一齊慶祝下
我下個生日



車......
係咪發下白日夢都唔比ar~~

近排有人好似嬲左我ar~
對唔住ar~ AB c >.<
我唔係好識講野=.=
sorry
近排多d project做,又有d freelance
加上等$$$用
先至唔得閒jar~~
唔好嬲我o甘耐ar
最多嬲多一日好lar~~haaaa