2005-04-01 23:01:33★╮亞慧╭☆

~*四月喇*~

又成個月冇寫喇...
冇計啦...呢個冇咁多野整...
而且呢排冇之前咁唔開心...

我已經好左好多...
真係好左好多...
雖然依然會喊...
但個感覺好左...
冇咁辛苦...
舒服左...開心左...

而且佢都好似有左新gf...
其實都唔輪到我再諗...
唔知點解....
我開始唔想再諗佢d野...
會避開同佢有關既野...
但有d...依然會掛住...

其實...我係咪有d亂啊~!?
um...不過我都知ga喇...
而家只係好想有第個出現...

琴晚諗諗下...
真係ok想”占卜”...
但...又好想靠自己bor...
um...諗諗先...

4月喇...時間愈黎愈快...
好老tim...