2005-03-08 22:54:28★╮亞慧╭☆

.好耐冇寫喇.

嘩...好耐冇寫pchome日記喇...
maybe冇咩唔開心啦...
我一唔開心就會寫呢個日記ga喇...

呢排係咁諗...
感覺真係少左...
maybe見都冇得見...
連contact都少左...
可能咁樣仲好都唔定...
我諗可以好快冇事ga喇...
而家好左好多...
佢仲好似有左新gf...
不過我都唔想去察證喇...
佢開心就得ga喇...
只希望仲可以fd...
雖然都知冇可能好似以前咁...
但都唔想冇contact冇野講~!

聽番d歌...
仲感覺倒當時既感覺...
好開心...好miss...
但都明白’回憶係美好的’...


PS:好多謝你係我生命中出現過...
   呢段時間雖然好短...
   但係一段好開心既回憶...
   你係我心目中依然係一個好好既男仔...
   thank you very much~!
   有好多野...都係個心入面...
   remember forever~!!!