2006-10-05 00:05:42εϊз 大小蚊.

愛到甘徹底.







頭先睇完 某位lady 既報台

先發覺 原來愛一個人真糸可以好徹底好徹底

為左自己中意既人 可以無怨甘改變自己 去迎合佢

連自尊都可以放低 就糸為左自己愛既人 .

睇完之後 我先知原來愛一個人真糸可以徹底到呢個程度

之前我覺得就算點中意都好 我都吾敢放低自尊

可能 我真糸體會吾到 (愛) 掛?

吾通未拍過拖就真糸吳會明咩叫愛ge咩? 我真糸好想反駁ah

因爲其實我好多都明 都知 都體會過ga!

不過可能真糸 一齊 同 吾一齊既感覺真糸差好遠辣.,

好似xiamao話齋 雖然吾一齊都好似一齊 不過一日吾一齊

就好多感覺就吾同ga辣! 例如冇呢個名份去管佢 冇呢個資格去審問佢之類甘啊

哎 講得岩既!

可能我體會到個d都糸表面咋 吾算了解!

哎 甘我糸米冇資格去話人?

不過其實我都糸為左身邊d人好先講甘多嘖

吾通我真糸甘八卦咩!? 我都吾想理人甘多

不過有時間到身邊d f甘既樣 我真糸好睇吾過眼 啊







徹底 。

愛情真糸可以改變一個人!

幾堅強既人遇到愛 都會被打敗.