2006-11-26 18:10:58⌒☆小卡┩

星期六日的感想

又过左一个星期拉~今个WEEKEND为左LILI翻离同距吃翻餐,搞到我同XUXU意见不合,哈~不过都系小争论离遮,无影响到大家葛感情,反而换离葛系一堆堆笑话!发觉同LILI,MAN,XUXU,GG 4个人一齐真系一件好开心葛事,因为可以笑个不停.今次我地个家又多左个成员拉,XU带左距个LP离比大家见窝,希望距地有美好的明天拉!
星期6上网,见倒原来好多人都开左自己个BLOG,衣家网上日记真系越离越普遍拉,打开啊平个BLOG发觉一件惊讶的事,入面D好友名单多到不得了,真系吓亲ME拉!衣家日记开始越离越空开啊!我个BLOG?以前我有试过将距公开过一段日子,但系我又反问翻自己,日记写离系比人体葛咩?~~但系衣家我觉得,其实大家都将自己个BLOG公开已经5系一件出奇葛事,反而都有好处,就系可以比一D朋友仔,但又5系成日可以了解倒你葛朋友仔知道自己每日发生葛事,中会体倒距地比自己葛留言,鼓励自己.有D咩开5倒口葛,又可以通过个BLOG离讲比大家听,感其实都几好,无形中可以增加大家葛感情,可以令到大家了解自己.我又几时先会将自己个BLOG再公开咧?哈~~5知啊!体心情拉!
今日婆婆5翻离吃饭,D屋K人又出晒去,我翻到离得翻表妹,今餐就得我地两个拉!哈哈~表妹下厨,我就等紧吃饭~
今个WEEKEND,SO HAPPY~~GG又翻左学校拉!希望距都好似我感开心拉!其实同GG一齐葛日子又边会5开心啊!
哗,写到最后先发觉自己有好多野要做啊,期末拉~复习~,4级拉~复习~,冻拉~未买LENG啊~,GG生日拉~蛋糕礼物啊~~~SO MANG THING WAIT ME TO DO.HELP~~