2006-07-20 02:21:59洗衣機

我和他

我和他, 他這個代名詞可以係好多人...
但我想講的
是阿達

呢個人呢個名
慢慢一步一步咁從我生命中淡出

呢兩日聽姐姐講
一個人越話自己唔在乎, 放得低
其實就越係在乎, 越係放唔低

想想下, 其實又岩既
呢半年裏面
真係好少提到他了, 好少同人講到他
又或者是放唔放得低之類都無咩點提起了
偶爾聽到他的消息
會當聽八卦一樣
看到他的照片, 會留意多一兩眼
我想這些行為
只不過證明了他曾是我生命中一個重要的人

真的, 你曾經對我來說是一個非常重要的人
到而家呢一刻
我想都係
不過個種感覺跟以前很不一樣
時間果然是良藥

見到你快樂
想你快樂
我就快樂