2004-11-18 23:07:05細路哥

無間道4之繼續無間

今日派SMALL Phaes 2,咁重要既事都竟然可以唔知醒,真係迫我一早就要鬧人…

Sharon講左好耐都無講個grade,後尾先笑笑口話俾我地知,希望我地可以由頭帶到尾啦!有人提議話俾缺席者知我地C+,大家都讚成…就由隊長開口,以果皮果肉既比喻講左一個大話,聰明既豬信到十足十,講晒粗口,重要send SMS俾我話無理由,話自已心中有數,我收到SMS即刻打俾隊長,問佢係咪夾埋個蠢豬一齊無間我,原來唔係,最終無間我既係份minutes…d豬EQ好底,重好無口德添,要改喇!

放學行左一陣街,good!

一啖沙糖一啖屎,係咪好sweet呢?!