2004-09-29 19:52:45細路哥

第一個中秋

下晝三點幾去到大埔,今次有黑森林蛋糕,其實無乜野做,見你做野咁辛苦咪入黎陪下你囉…睇左我要做model,爛到無得再爛,睇到訓著左添…

訓醒就去麻麻度食飯…食飯再去同阿片、Janice打邊邊,原來呢個組合都不錯…
阿片,Happy Birthday, the best is yet to come!

食到好飽,沿海旁行上火車站,行星光大道,好似自由行,好好笑,越簡單越開心…以後既每個節日都要一齊過,盂蘭節、愚人節、就算佛誕都要呀!如果宜家去返year 1,你重會唔會………

返到大埔兩點幾,沖完涼想訓又唔得…成世都要做人孚奴既感覺係點既呢?勾過手指尾係咪真係算數架?一世喎,唔准反口,有排你受呀!

月老他看得到 他聽得到 
告訴我 愛是那麼微妙
冥冥中我倆 一個都不能少 
月老他看得到 他聽得到 
他願意一直為我祈禱
他祈禱我倆 一個都不能少