2004-09-12 10:35:24細路哥

秋天到了

尋日係SMALL client interview,唔好提,d人超dgood 超準時,浪費了一個美好的下午…我好乖呀,sit 晒成個interview,我用個'sit'字,contribution 係零…

悶蛋既interview終於過去,我同阿煩去左銅鑼灣行街睇戲,好開心…兩個人好似傻左咁,人地買左好靚既短褲同恤衫,好靚,因為係我揀既,就算係核突都要話靚啦!我睇黎睇去,都係買左果件外套,太好了…

A1頭條都幾好睇,無訓著…

回家途中收到好朋友既電話,哈哈我都估到有人會打俾我架喇,但係我今次真係乜都唔知喎…回到家,和ada 談了一會…唔話你知講乜…

兩個single的parties,加油呀…

無錯,你講得岩,我已經係最幸福既小女人…
哈哈,秋天又到喇,有一年喇,你最開心啦!

我再看看舊日的我
顧著賺取更多更多更多
沒有好好欣賞過
你再看看現在的我
這樣幸福要的也不算多
學會珍惜就夠多