2006-09-05 20:51:47小加加

學車,學車學車啦

今日第一日 10:00am
已經要過到去氹仔--學車埸啦

心情 又好奇 又緊張

好奇在..終於到自己去學駛私家車啦^~^
he..唔知自己會駛成點呢,會唔會激親師父呢?
ka..其實系怕,怕比師父駡= =’

緊張 緊張在...到自己第一次控制成部私家車
師父 佢一上車同我講解左一,二分鐘車件結構...
跟住就將部車..開到馬路上教我啦..
感覺so carzy呀~~真的有點赫親.."(= w =")

hehe~~但系呢..
呵呵,唔知系咪自己適應力強呢?
比師父多次提醒我"唔洗開咁快,慢d.."
(不知不覺就踏大左油門,hehe,自己想開快車)
hehe..但系師父都有讚我"直路都控制得好,開得都算定"
唔怕系行車道路上打s形駕駛,出黎赫人

呵呵 今日學左一個鐘車
覺得好開心 有點成功感
又覺得好得意,又好玩喎

he but 自己其實有好多地方
未能好好地控制好部車ga..
只系師父好人,無駡我笨咯
無好激氣and無用d唔多好ge語氣咁教我咋
好果唔系 我一定會有唔想再學ge情緒
一定會學得唔好,怕左開車..
咁就更難想像自已可以pass今次學車啦(^-^)
he..(^ v ^)

上一篇:(^-^)B B 女

下一篇:諸事不順

鎵惠 2006-09-14 13:43:12

....黎玩野啊?!...咩滕原鎵惠呀 = =’
開得快唔等於唔安全,開得慢都唔等於安全啫...
而且講到開快車~我又邊及你快呀...= =

放心,安全駕駛,我知道ge!
嗯,暫時學車都學得幾好,信心都ok啦..

2006-09-10 22:28:41

對自己有信心d la,我遲d都學,到時要問你羅經驗,
不過都係個句,安全駕駛,唔好以為自己係滕原鎵惠,唔好去送香ge時候開快車呀,haha