2006-08-28 00:17:06711cat

如願以嘗

話說我星期六日返左廣州
我終於完成了我係泰國未完的心願啦
就係留係酒店吾出街
今次我地住左中國大酒店
正呀,張床勁舒服,尤其是?四個枕頭,嘩~~~
我地好好彩
間房又被UPGRADE左
由豪華房,變成商務房,呵呵

等到我D朋友真係出左去後,我就開始我一個人的下晏啦
首先落樓下買左杯starbuck咖啡
跟住上返房做個MASK,(如果平日返工日子係屋企根本吾會有時間整)
然後,就一邊飲咖啡,一邊睇蔡瀾本“老友講老友“
睇到眼訓就訓
有時去其他地方,一個人靜靜地留係酒店真係吾錯
又或者我係有D精神衰弱,想靜下啦
我個人係有D怪,有時好累但又吾鐘意留係屋企,如果可以我會走去旅行
吾可以的話,訓下其他地方對我依個病都係不錯
不過我有七十巴仙都係鐘意同人一齊,所以到D朋友出完街返黎,我又覺得好開心
又見到我個廣州FD,肥勝啦
佢俾狗咬親呀,仲要掉針
不過把口都係吾收
我地收留左佢一晚係酒店度訓
我好后悔做左個咁既決定
因為我咁樣,就要同某人兄一間房
救命,D?鼾聲真係大到嚇死人
咁舒服既床都係訓吾著
簡直想用個枕頭焗死佢
訓吾著,唯有早D起身走去游水
我地仲去焗埋桑拿

星期日去左著名既沙河粉村食蝦子沙河粉,好味道
行左一陣街
最後去左STARBUCK飲野

依個旅程好滿足呀(美中不足係同左個?鼾聲極大的人同房)

下次繼續~~~
但我吾會再同你一間房,NEVER﹣__﹣