2008-04-22 19:22:13Tina

2008/04/22

又係疲累的一日,

好似好耐都無試過輕鬆的感覺,

我想去玩,去行街,睇漫畫小說,去旅行,甚至睇電視都好,

好想好想可以放鬆下...

但係每日都超多野做

每日實習放後,都要諗下哥日有咩做呢,

例如實習駛唔駛搵資料、論文好似又要趕下進度、

語言科好似要考試,今日好似要training、

cv和application letter要再修改下等...

每日都無窮無盡咁多野做~~

我諗真正休息的日子應該要到搵到工後吧~~(如果搵到的話)



最慘的係d fd都話我個樣好似好累咁,

叫我早d訓,話要學佢地咁早訓至得喎!!

我都想,但係佢地又唔諗下我都唔想夜訓ga,

大家一組的報告要交,佢地唔做咁自然我一個要做晒交左先架la,

如果唔係都拖左2個星期,

唔通唔理,大家都唔做咩!!

咁佢地當然早訓架~~

仲叫我唔好做,要對自己好d,

我都想ar!!

唉~~話佢地又無用,仲話我惡左好多!!無奈呀

唯有安慰自己諗做多d當學多d,

希望以後可以派上用場,唔好害到病人就得la~