2004-01-25 23:39:00珍珍薯片

好唔開心囉!好冇助呀!

1月25日:
今日我真係十分之唔開心囉!我覺得自己好慘呀!點慘?慢慢嚟,等我話你知喇!今日我本來番8點呀!但係遲咗,可能係我琴晚夜sleep喇可能係天氣凍喇!唔知喇!仲知就遲喇!咁我番到去都9點幾喇!咁我諗應該番到去係食嘢先喇!因為一向係咁喇!但係點知我番到去俾經理話我遲到要罰呀!但係萍就唔洗呀!佢仲可以食嘢呀!我好唔明囉!做咩會咁呀!一係一齊罰,一係唔罰!做咩會咁呀!我有打電話番嚟話我遲番呀!但係萍就冇!好似....做咩搞到我好好唔岩呀!係......我遲到都唔岩!唉...咁算喇!我認命呀!天生咁苦呀嗎!冇計喇!但係我自己冇後悔到我咁做!因為我覺得我自己咁做好岩呀!我冇錯呀!錯唔係喺我喥!我做咗自己應該做嘅嘢呀嗎!之後有時鬼咁多人,真係做到死死下呀!幾辛苦呀!>.<但係唔多人好悶呀!
之後到放工喇!咁樹雄同埋d經理話玩我!咁我都冇咩好驚喇!但係點知本來玩下嘅嘢就搞到咁唔開心呀!我俾disson,樹雄,怡,好似係咁多喇!因為我俾人用箱整住呀!我都see唔到!咁果時冇人help我!我覺得..好唔知點呀!好慘囉!俾我覺得!pooh一開始有help我呀!所以我都覺得佢好好呀!我喺喥多謝佢!但係我諗萍都會help我喇!點知冇呀!我覺得好奇怪呀!可能........我真係唔想諗其他嘢喇!我唔想更加唔開心呀!佢唔help我,佢都冇錯呀!如果佢help我,係佢有人情!唔help我係道理!所以我冇為咁唔開心呀!更加冇怪佢!但係我真係覺得自己好慘呀!冇人理?冇人help?呢d就係我自己覺得自己好慘嘅嘢喇!但係d人就話咁都唔係好慘嘅慘喇!我果時好想哭呀!但係我自己唔俾我哭,第一我唔想我喺人喥哭(我唔想俾人見到我咁(唔係樣衰個問題)好似搞到我好弱咁,咁我會俾人蝦得仲利害呀)所以我唔想!而其實我真係好好想哭呀!但係我......到最後我都係冇哭到!我係唔係好叻呢?^^俾佢哋玩完之後,怡喺喥食緊嘢,咁佢冇端端用水倒喺我個頭喥,搞到我個身濕哂!咁我咪好惱囉!我岩岩飲緊可樂,咁我咪用可樂嚟倒喺佢身喥囉!跟住搞到樹雄,咁佢就好惱!但之後佢話唔係真係惱喎,我就唔係好信囉!因為佢個樣好真呀!咁佢要我say soory 呀!我喺喥諗...做咩要我講呀?唔係我錯先呀!係怡整我先,而且唔係我整佢先呀!佢份人好黑人憎囉!(好多人唔鐘意佢)佢問咗我好多次講唔講?咁我好固執,唔講喇!樹雄好似想打我咁呀!整哂嘢!果時我真係有少少驚囉!但係之後我諗我死都唔驚囉!做咩咁都驚呀!所以我冇驚到喇!之後pooh同lee係咁叫我講喇!佢哋真係好驚呀!仲驚過我呀!咁我咪講囉!我真係覺得好多人對我都好唔公平呀!屋企人!學校老師,同學!朋友!同事!個個都係咁!係咁蝦我!我真係咁好蝦咩?我宜家真係唔可以俾人再蝦我喇!所以我都強d!之後pooh,lee,萍都話好唔公平做咩怡有份整,但係就叫我一個人講!我覺得pooh真係令我呢晚覺得唔開心果時支持到我喳!我真係唔知點感激佢呀!反易朋友一直咁令我俾個心出嚟果d就.....令到我好心淡喇!我開始覺得我要帶眼識人喇!朋友有時都唔好咁坦白囉!(呢次令我咁諗)可能我以前真係做錯咗喇!(識朋友果喥)其實我份人係有仇報仇,有恩報恩,所以有人對我好我就會對果個人更加好!有人對我唔好我就會對果個人更加唔好!所以.......我都唔係好好蝦喳!想蝦我嘅人就要小心喇!
今日我好唔開心新年都搞到咁呀!唉.....都係一句喇,好唔開心!=.=