2004-01-24 23:46:00珍珍薯片

同d同事好傾咗..........

1月24日:
今日我要番工喇!新年都要番工呀!好似好唔知點咁呀!但係我番到去都幾開心呀!同d人玩玩下咁呀!但係我就俾人玩得多囉!都唔知係唔係我好玩d呀!做咩個個唔玩係玩我呀!我今日差少少俾人用水倒我呀!但係好在我宜家唔再係以前果個俾人蝦嘅少女喇!我宜家識得反抗呀!所以我開始覺得自己好自立呀!唔知咩呢!可能人大咗就識諗d喇!我細佬妹仲未番嚟呀!所以屋企得番我自己一個呀!有時我覺得自己一個好似好悶咁!但係宜家我反易好鐘意自己一個呀!我覺得人一生冇可能一直有人陪呀!所以.........!今日放咗工果時我同d同事(嘉雯,樹雄,vicky,pooh,莉莉,仲有唔少得我喇)今日好鬼有食神呀!搞到我都肥哂呀!^^但係今日都幾開心呀!因為我同以上人傾計呀!好難得呀!所以我唔理幾凍我都去呀!因為唔知幾時再有機會喇!今日咁一傾我對佢哋認識深咗呀!而且好好笑囉!哈哈....明天映漫都番m記呀!真係開心喇!多一個朋友喇!咁仲開心呀!唔知我細佬妹幾時番呢?就番學喇!^^好得意呀!我呢幾日心情好唔知點形容呀!開心?唔知呀!