2004-01-23 22:33:00珍珍薯片

嘩........輸咗咁多錢呀!

1月22日:
今日我好早起咗身喇!5點幾喥喇!因為今日番大陸呀嗎,我都好開心呀!但係我都好驚要走果時好唔捨得呀!7點幾走去搭車!9點幾喥番到喇!真係好快呀!但係我哋都好凍呀!我哋要喺車站果喥等姨丈嚟呀!果時真係好凍呀!搞到我好唔舒服呀!但係咁開心呀!幾唔舒服,我都冇咩嘢呀!跟住去咗飲茶呀!之後就番咗婆婆屋企呀!原來婆婆個病好重喇!搞到我都唔知點好呀!之後我同我d表姐,表哥打牌呀!打完之後我計咗,原來我輸咗好多錢呀!但係我冇唔開心呀!因為我係輸俾佢哋呀嗎!冇咩所謂喇!之後我哋仲打邊爐呀!但係好似唔係好多人鐘意打咁嘅!因為好多人都食飯呀!而且d嘢食仲有好多呀!之後我同我d表妹,表弟玩煙花呀!果時果種感覺好唔點知形容呀!但係我就覺得好舒服喇!而且我好珍惜同佢哋相處嘅時間呀!因為我都唔知幾時再可以番去喇!而且我真係好好好珍惜佢哋呀!我真係好希望呢一刻時間可以停留呀!但係我知道係冇可能呀!所以我咪要珍惜囉!之後我去咗我表姐屋企呀!佢屋企鬼咁大呀!搞到我唔係好夠擔自己一個落去呀!所以我叫咗佢哋好多次同我落去喇!但係佢哋太衰喇!(講笑)到最後我都係自己一個人落去呀!之後我哋仲叫咗好多嘢食呀!話出去玩呀!但係天氣凍而且唔知去邊喥玩呀!所以咪喺屋企食嘢囉!唉..........今次肥死喇!你知我食幾多嘢嗎?黑嘅糖水,熱嘅奶,同埋米粉呀!搞到我好肥呀!之後我同我表姐喺樓下sleep呀!我明天就要走人喇!唉........唔想呀!但係唔到我..........!