2004-01-20 09:53:00珍珍薯片

今日去唔到旺x呀!=.=

1月19日:
今日話同映漫去旺x呀!但係屋企人話要食團圓飯喎!真係唔好意思喇!(映漫)唉......話就係話食團圓飯喳!但係都唔係好好喳!我覺得都唔係一齊食而且冇叫人食飯呢種禮貌,唉.......咁係嘅,我屋企人都唔係d有禮貌嘅人,我媽咪好鐘意話我哋冇家教!係喇!你都冇教呀!都係我哋自己學下學下喳嗎!講真呀!我覺得佢唔教仲好喇!因為佢教呀?仲死得人多呀!所以都好嘅,可能我咁自律^^都係咁做成嘅!好似我都要多謝佢(媽咪)如果唔係佢咁做我就唔會咁喇!所以有時d嘢就係咁喇!好得意呀!
我個頭唔知做咩好痛呀!真係痛到我哭呀!我好冇助呀!我覺得冇人help我呀!我唯有自己整喇!唉.......真係辛苦呀!唔得我明天一定要去呀!(旺x)