2004-01-13 22:39:00珍珍薯片

同好多人都唔合!我的性格好難同人相處!

1月13日:
今日考咗多嘢溫嘅二科,之後可以唔洗咁緊要喇!我搞到自己好辛苦呀!仲好累呀!
今日我去咗映漫屋企溫書呀!我喺佢屋企覺得好舒服喇!有一種好好嘅感覺!之後我哋先食嘢,佢媽咪煮d嘢食好好味呀!最衰我哋買咗d嘢食喇!之後我哋喺喥溫書呀!因為太冷!所以我同嘉明喺床喥溫書!好warm呀!但係溫下溫下,我就sleep喇!可能我晚晚溫得太夜喇!所以.....搞到我好似安安咁!^^之後我同嘉明玩請人食凍"金"!真係好好笑呀!之後我哋see流星花園電視冇俾庬哋see果d!好好see呀!我知道咗d內容!係一d我唔知嘅內容呀!好好感動呀!我哭咗出嚟呀!但係我唔會俾佢哋see到嘅!明天都會去佢屋企呀!唔知會點呢?