2006-09-02 15:11:40Mosquito

開學禮~

今日一朝早起身,,打比靚女冬冬仔..跟住整埋d野..返學lu..返到去睇下自己咩班...好采仲係戈個班...仲行小左兩層榴梯...正牙..仲同冬冬仔同一層..除時揾佢都得啦..借書都得tim..哈哈...講下je....講返轉頭..我地上到去..唔夠膽入去tim..都唔知係唔係同返夏令戈班人一齊...就同冬冬仔同佢同學傾計仔啦..見到有個熟人.佢問我做咩唔入去..我話唔知入面有咩人..佢話米係夏令戈d人囉....哦...原來夏令d人..不過...都係唔夠膽....等埋佢先入啦...繼續傾..之後望一望..佢入去lu~沖過去先...搞點....入面冇咩人喎...瞓下先..之後見到一個新人入左入黎..望兩望又走返出去...跟住我地係到笑....隔左一陣...佢又行返入黎...揾個位...坐低...哦...原來佢呢班ge...之後先生入埋黎...跟住就要聽校長講野啦...悶死人...你係現場就知道我係幾咁痛苦><...全場佢講..又係到拍手.....都唔知佢拍咩.....我地個個瞓晒係到....個先生又叫我地起身....個校長終於令到我地個班拍手啦......正牙....之後聽先生講一兩句就放學lu~睇下冬冬仔得未..點知佢個班主任仲長起過校長.......真係好想鬧佢牙...激死我....等左成個鐘...佢地終於放啦....跟住我地就一齊返屋企lu~

NaTaLiE 2006-09-02 20:58:54

係lor.最慘一樣野就係我要負責開風扇.熄燈.熄風扇.開窗.刪窗.開窗簾.刪窗簾..
AI!

wing 2006-09-02 19:48:43

我地今日都好悶呀..><
聽佢講野,,想死””呠呠..hehe,,