2004-07-27 22:52:44祖兒猩猩

* ...當世事難料時 〞"""

今日我好似發生左好多事....一d我一直以為唔會發生的事好似炸彈一樣bomb一聲炸晒出黎......雖然全部都唔關我事....heehee....但我真係開始覺得世界難no....

而家可以做gei就係不停upgrade自己...ahhaha...朋友話design/ art.d就唔駛咁擔心...不過第時都唔知係唔係真係如我所願與design先生同生…

前日到了書展一遊…買了5本書...
不過買唔到harry potter第三期…唔開心~haha…
不過就買左第四期安慰自己...heehee

媽媽很擔心老細…我都不知道點安慰她了…