2006-05-27 03:19:33555anny

__`致硪朋友的日誌。*

首先硪希望你地銻完呢篇嘢之後晤好嬲。應承硪...




ki:
硪覺得做好朋友晤係好似硪同你甘做伽,
有時妳講嘢真係會令硪覺得好“難受”.,
有d嘢,你就係會同人地講而晤系同硪講,.你晤同硪講,硪..,覺得無咩所謂儸,因爲每個人都有自己嘅私人嘢,但係,妳知晤知道啊?妳同人地講嘅嘢,而無同硪講,但果個人同硪講繙,.。甘硪聼到,妳古芐硪有乜感受?
硪好希望妳相信硪多d儸。
ki. xxxxxxxxxx。妳知道嗎?

————————————————————————————————————————————
sarah:
硪覺得妳份人有d.,晤知啊。
你係一個事無不可對人言嘅人離伽..,`好嘢離伽。
但係有時候,妳有d,.晤知啊。[晤知點講啊.]
妳俾硪嘅印象係......晤知。
sarah。晤知啊。


————————————————————————————————————————————
ray:
硪覺得妳..,
同妳傾計嘅時候,硪地係會講個晤停伽。很好傾,.同妳傾計都幾開心芐。
但係,.硪覺得妳份人有d縮沙。點解硪會甘講呢?硪霖妳都知道原因伽啦。
同買,硪覺得妳有時候講嘢又或者做嘢嘅時候,先前妳都無霖過人地會有乜感受同埋會點樣。
ray。硪好希望妳可以做佐就係Zz。


————————————————————————————————————————————
小可肥:
妳係一個讀書同唱歌都係好勁嘅一個人。
但係妳又係一個好懦弱嘅人。
妳經常喊,而且鈡經常講“對晤住”。傻婆,.
妳很不堅強,俾別人講一d妳覺得有侮辱性的説話時,.,那麽妳就會喊,喊很久。
妳不覺得很晤值得嗎?
小可肥。希望妳能變得更好。


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
ring,姓钟的:

硪告訴妳,妳永遠再不是硪[anny.tam]的朋友。
妳是一個只懂得推卸責任的人,硪恨這種人。














06.4.13
anny.*
-~淝楠\, 2006-07-28 23:29:36

娥終于知沵前果排嘎煩惱啦.
唉~豬頭吖!米把樣樣野都体到甘咩至得嘎..
娥地依傢要顛夠!傻夠!玩夠!
雖然~~似乎娥5糸沵嘎朋友行列中.......
不過..体到沵有時5開心娥個心都孬似怪怪地甘..嘻嘻嘻..
其實娥覺得沵講得孬啱.. 娥就成日遇到哩d事..應該糸娥嘎原因咯..孬多人都對娥……而娥對外界嘎反映又孬敏感..
娥g當自己覺得孬f嘎f糸自己面前講自己5g嘎野嘎時候玓感覺,又試過自己問人野人哋5當1回事嘎感覺.更成日侑吡人冷落、吡人出賣嘅事...
娥糸學校成日扮到孬無所謂,但俄心度對哩d糸最有所謂嘎.....!!!
唉,講甘多廢話..開心糸最重要..你記得,吳開心要同娥講,侑咩都同娥講啦最好,,沵永遠是我最愛吖!!gc..

¢.亇川、 2006-06-30 15:12:28

tam:
其实我好耐之前就已经回复过你了..系你MSN.但系因为我无申请MSN,所以就发捂到垃..依家先讲你应该捂会介意吧?
其实一开始睇你呢篇嘢都捂知点讲..净系觉得其实有阵时,我地两个都捂只点甘..有啲嘢,你捂想讲,我捂想讲.但系我想否定你讲嘅一句说话囉..就系,我觉得我并无乜讲得出黎嘅无讲比你听..一捂系就系你无问..讲真果句..你连我屋企啲嘢都知,你仲想知乜?再捂系捂讲比你听得嘅就系其他人嘅私事,so..我真系觉得你捂好甘话我囉..我会觉得好冤枉.
我知道呢排我系同ray行得比较埋,但系...你都成日捂理我喇..我其实都无乜办法..所以我希望你可以唸下我嘅感受囉..因为呢个世界并捂系只有你一个人捂开心,我都会捂开心,你都要体会下我同ray嘅感受.讲真果句,我地无讲你坏话,亦都无捂喜欢你,我地真系希望你信我地囉..
讲真啊..我希望你系我地嘅friend,而捂系比我地高一层嘅公主.
by ﹡蚜﹑k1

Ray 2006-06-30 14:36:07

亲爱的我的好朋友ANNY:
  其实我都几中意同你一齐玩,其实我觉得同你一齐玩都几开心.但系,我知你会认为我成日都讲你D衰野,或者有时态度对你差D.有时可能真系我既问题,我都觉得,你对我讲既野真系几有道理,因为我系你既朋友,所以有阵时我觉得我伤左你即心既时候,我见到你甘冷淡,我都会觉得几郁闷.但系我觉得,即使几乎系我即问题,我觉得其实你都系有少少责任的.我觉得你在说别人不好的时候,也要淋吓自己既问题.我希望可以同你一直做好朋友.因为你系朋友,我才告诉你的.....