2011-01-02 16:02:28non no

2010年12月

2010-12-17 蘋果日報  目擊海市蜃樓揸車失晒魂 小齊沙漠撞鬼悟人生

圖:小齊不斷挑戰自己,但冒險時仍會自律,始終現在他已是一個有家室的人。

圖:早前小齊騎電單車走遍絲路,沿路風光令他細味人生。

圖:小齊希望多經歷不同體驗,將來可以跟自己子女炫耀一番。

身為越野電單車迷的任賢齊,早前騎電單車穿越絲綢之路,沿途除細賞絲路風光外,旅程上的各種經歷也令他大開眼界。小齊目言是個自律的好男人,在路上非常小心,不過沙漠天氣變幻莫測,海市蜃樓,更令他感到人生虛無。

任賢齊早前騎着越野電單車穿梭絲綢之路,拍攝旅遊節目《一個地球──絲路遊戲》,途經沙漠與多個少數民族聚居地,小齊跟當地居民打成一片,穿上他們的民族服裝,受到熱情的款待,在一望無際的沙漠中,令小齊對人生有另一種領悟。

路途危險重重

小齊說:「喺呢個旅程,一個人喺沙漠騎住電單車,會發覺人變得好渺小,路上都有唔少危險,好似遇上海市蜃樓,個感覺好虛無縹緲,唔知以為自己撞鬼,明明係沙漠,但竟然見到城市,都唔記得自己揸緊電單車,後來回一回神先發覺係假象。」
回憶起與一眾少數民族生活的情境,小齊說:「了解佢哋嘅文化,發現佢哋生活好簡單,仍然可以好開心,然後發現咁遠嘅地方都有人認識自己,真係感到幸福同有小小自豪。」小齊表示完成旅程後,令他眼界大開,更珍惜現在所擁有的一切。

做個威威老竇

小齊不斷挑戰自己,沉迷冒險的活動, 老婆 Tina會否不滿?小齊說:「佢都好支持我,知道呢啲係我夢想中想做嘅事,只會叮囑我小心,當然都唔想我去太耐同太遠,我都好自律嘅,知道有家庭當然唔會 亂咁嚟。」當他想到將來可以跟子女分享這些經歷時,便笑說:「第時佢哋大個,我可以同佢地炫耀吓老竇有幾威水嘛!」

採訪:胡比  攝影:陳俊強  場地提供:帝苑酒店 Martini Bar