2008-01-20 17:57:07tika baby

就系中意.


好悶阿.
如果我捂出世會系d乜野咧.
今日捂想正常甘講野.
我要好講野甘講野.

憎死你.中意死你.
我中意點就點.



我要睇AJ全家一齊跳起身影既相,
系公園10幾個人跳起身影.
影全家幅10既個人都捂望鏡頭,撬手,扮晒野.


日日都水浸就好.
好似上次甘.靜系浸我地課室.
全班得30幾個人,全部坐埋一齊.
突然想搞個生日會.但系無人生日.好慘

地理室好扮野.
個個柜都好扮野,有燈既.
扮晒高科技.
F1車手.
我最捂中意咧种衫.
不過好多人都好中意.好難理解.
其實好多人都好難理解,咧個世界咩人都有.
AJ話我都系怪人.因爲我好多野都捂食,
例如牛奶,水果.食荔枝80蚊3粒,難食到喊.好扮野~~~!
院長話一蚊一粒都賺死佢.
終于有得企單車尾.
以前見到人地踩單車,飛車,好似好勁.
原來都眞系好勁.好高阿.食晒風啦.
二沙島,5好玩.乜都無,就系中意系街度大嗌~