2008-03-31 23:28:25※鵬鹏ܤ

雄bb 請慢慢去累積





糸..的確我都好掛住你~
似乎從來都未放低過你~
無論以前到依家 一起定分開 我都未曾放棄過你~


依家嘅形勢 我完全5知對你我仲可以點
你話出現就出現 你話走就走 你話變就變
你話我對你好到無得彈 我了解你

我自己去反省
的確我真糸為你付出好多 但我真糸5覺得自己對你有幾好
我根本就5了解你 5知你心裡點念 5知你所需要嘅糸乜


對你好 但你卻未曾懂得珍惜~
性格5夾糸我地分開嘅理由~
或者真糸5夾吧~..


因為我覺得你5著緊我 之間又有某人出現
我嘅介意 我嘅小氣 我嘅任性
對你講野 成日都會話中帶骨 其實最重要糸我地之間根本就無信任


信任真糸好重要~你糸花心大蘿蔔
同得你一起似乎就要包容你出去"滾",有邊幾個真糸可以忍受到自己心愛嘅人背叛自己ah?
好似以前有一次你認為我背叛你 之後你就話分手
而你呢?我知道嘅5祗一次,我原諒你5糸證明我有幾偉大,而糸我真糸好愛你,好著緊你,我5想失去你.


但雖然原諒 內心始終有個影.漸漸的我嘅介意引發出我對你脾氣好大
越來越情緒化 你完全5知我想點~
從前又好 依家又好,我真糸5覺得邊一次你會著緊我
就算我走佐你一D都5會傷心
你凈糸成日同我講"對不起"..或者"穩5到比我對你更好嘅人"


雄b..我真糸有努力去改過!
不過你叫我講出黎.似乎我又無改變過咩甘~
有一排同你一起真糸好開心噶,雖然我地糸好曖昧嘅關糸
但我同自己講,5應該對你黑口黑面 5應該對你發脾氣
歌一排 大家感情都好好!!!!


但..你始終對我隱瞞佐好多野
你話你5講我知糸為我好.的確有D野我知道后會好傷心
但你同我講真話我反而5會甘傷心,你成日都呃我 當我糸個玩具甘~


你同張高穗呢個湖南婆糸埋一起都5講.整到我變第三者
我真糸好憎你噶~



雄b 其實仲有好多好多野想講噶
不過已經都無必要了吧?.因為你都5會黎睇
就算我點努力 就算我點去講 就算我對你點好都好
換黎嘅5會糸你對我嘅好 你對我嘅愛
祗糸越來越多內疚!~


心好傷 但似乎我已麻痹佐!
雄b.謝謝你忘不了我
這又可以代表什麽呢?也不值得開心



雄bb..假如你想完成我嘅願望
請你仔細睇我為你寫嘅每一篇野 從中慢慢積累
我的願望 并不難 全部都是你可以做到的~~~~