2009-05-12 23:34:39★~Re.rE~☆

09年5月12日 (二) 晴 呼吸不能

今天又見証到自己有多倒霉,
又在尾房zzz了...又有客...又比head知道了,
她問我要收warning才知死嗎,我只知說什麼也多餘。

放工去了買修身的全身緊身內衣,超醜呢,但都是要穿的...
好辛苦,呼吸都有困難,吃多點也會吐吧?!當然會瘦!
sales姐姐教我穿,原來胸部都會集中提升,
看上去超大!非常嘔心!她說會有愛美神飛彈的成果,
但我已經很足夠了,謝謝!大胸脯的女仕可是會被歧視的。

早前和某人吵了,也沒吵啦,我不回他罷,
為什麼人都不會自己解決問題?
總是利用對他好的人,緊張得...犧牲我,
那我生氣呢?
也不過是留個言,問"這次你要生氣多久,氣完回電"沒了。
我可沒偉大到升仙,
放過他吧,原諒別人,也放過自己,都過去了。
也好,多個朋友,也許。
哈,哭有什麼用?
 
Smile though your heart is aching
Smile even though it's breaking
When there are clouds in the sky, you'll get by
If you smile through your fear and sorrow
Smile and maybe tomorrow
You'll see the sun come shining through for you
Light up your face with gladness
Hide every trace of sadness
Although a tear may be ever so near
That's the time you must keep on trying
Smile, what's the use of crying?
You'll find that life is still worthwhile
If you just smile