2006-03-30 20:20:09《 小貓 》

’ " 元氣 貓 .!*

  

近黎都好開心,
可能因為發生左好多好事同埋我好快樂~

本來都好唔開心,
但唔知點解佢 ge 說話同微笑可以令我開心返,
其實我真係有 D 驚,
因為心情成日因為佢而轉變, 好難控制...

而我地個燒烤大計亦進行得幾順利,
不過途中發生左一 D 事,
覺得好唔開心, 好似好唔安樂甘,
搞到燒烤 ge 期望已經減半, 有 D 唔想去..

而且我覺得, 甘做我會唔好受,
雖然唔係完完全全因為我一個,
但係唔多唔少都有關係,
其實甘樣真係好難做, 我知道...

算啦, 唔好再諗啦,
反正遲下都唔記得架啦,
而且我都唔應該為左 D 甘 ge 事唔開心,
佢唔配呀 !!!!


希望聽日係一個美好 ge 明天啦 ~


不過 D 排聽得太多鬼故,
搞到我好驚, 而且燒烤又係夜晚,
真係好驚、勁驚...

唔好赫我呀, 我真係會發癲架,
我寧願比蜜蜂、昆蟲、老鼠 追,
都唔要見到個 D 野呀 !!!

哇呀呀 !!!!