2003-08-25 19:03:39尚未設定

* 冇野做呀 *

真係話咁快喇! 眨下眼,仲有一個禮拜就要返學lu...

得番一個禮拜ja,點算呀?? 唔想返學呀!

好想最後一個禮拜過得精精彩彩ga,咁返學都返得開心d丫...有幾個朋友仔都係今個星期生日ga,我諗又要洗錢同佢地慶祝喇...不過都開心ge~

最衰又成日落大雨喎,又掛埋風球tim,攪到都冇mood去街啦...加上d朋友lee個禮拜都齊齊唔得閒咁喎,約親佢地都唔得閒咁!! 魚魚又要考試+要留0係hall喎,咁我都唔知點算喇...

lee2日我收到2個bad news,雖然都唔係發生0係我身上...不過都係d唔開心ge事呀...希望佢地冇事啦*

本來好想睇羅拉同魔盜船ga...但係到而家我都未睇呀!! 初初因為魚魚唔鐘意睇羅拉嘛...咁呢,其他朋友仔又已經睇左喇喎,咁攪攪下,到而家都未睇law,都就黎落畫喇....too bad...

另外一套係魔盜船呀! 我真係好想睇ga.我未放暑假之前已經留意到lee套戲呀! 因為有我鐘意ge Johnny Depp啦* 咁我梗係想同魚魚睇啦,可惜佢有排都唔得閒喎...初初有朋友叫我去睇ga,不過我又想同魚魚睇嘛...所以當大家都睇左,仲話好攪笑好好睇ge時候,我都係未睇ga! 唔緊要啦,我諗冇咁快落畫卦,咁等魚魚得閒先睇law*

星期四同阿簡去唱k呀,其實本來約左聽日ga! 不過佢要去見工嘛,咁咪星期四先law...冇所謂啦~

今日留0係屋企呀,真係冇野做喎...有d悶啦...又唔想洗錢...想慳錢呀...因為我有d野想買嘛...hehe* 希望有快d夠錢買啦!! 我呀,開左學就會去搵番補習ga喇,我會比心機ga喇,yeah~^_^~

*今日見到karen ge info,見到一句我都好同意ge句子呀...

(女仔的小氣,往往只是介意"意中人"的一句簡單但傷害的說話...可惜,你不明白)