2003-07-31 13:03:42尚未設定

* 戀上你的床 *

今日係星期3...已經係7月30號喇,個7月話咁快就過左喇....真係唔覺唔覺law~

我好耐都冇黎寫日記lu....因為慣左0係個新日記度寫嘛~ 不過我都會keep住黎lee度ga~^_^~

今日我好開心呀!!~ 起身果陣見到個天陰陰咁喎,仲以為會落雨tim呀,好彩最後都係天晴番ja~hehee~

lunch之後我整曲奇餅呀!! 我第一次整曲奇餅ga ja~ 所以都幾比心機ga! 不過屋企d設備梗係冇人地餅舖果d咁好ga喇.所以我都知道整出黎會冇咁好食law~

果然冇估錯呀,d曲奇餅真係硬左d呀....不過冇法啦...我係整比阿魚食ga!! 希望佢食到啦...都幾硬ga,haha~ 但係我又覺得okay喎~ keli佢都話唔算十分硬呀!!

我地今晚睇戲呀,睇戀上你的床呀~ 咁之前就去左宜家睇野,因為阿魚要睇下d櫃呀~ 咁8點就去皇室睇戲lu~ 套戲都幾攪笑丫...都幾多笑位呀,haha^_^~

跟住我勁肚餓呀,去左食越南野呀!!好味呀~我仲食左成碟河粉tim呀~ 真係第一次食咁多呀~~ hehe~~

之後坐5號返屋企啦,都成11點lu!! 我仲幫阿魚睇掌tim呀,haha,我已經記得你d掌紋ga喇...等聽日我去睇下書先~ 到時再解比你聽啦~

今日...我做左樣,咁大個女一次做ge野呀,之前我真係冇諗過ga~hehee...我又冇諗過你會肯喎..哈* anyway,我應承你以後都唔會咁曳ga喇...hehee!! 但係真係好sweet呢...^3^*