2005-02-19 14:06:29尚未設定

2005

2005年...都開始左2個月喇...
如果唔係一個朋友比番佢條link我,
我跟本唔會再上黎lee個日記...
雖然我唔係同lee個朋友好熟, 甚至冇咩聯絡!
不過...我已經當你係朋友...其實有時好想搵你出去ge~
anyway多謝你gigi*

好耐好耐都冇寫過日記,
上一年經歷左唔小野...
我畢左業搵到野做, 識到一班顛ge朋友...
個個禮拜出去玩, 去劈酒...個人肥左,
之前幾辛苦減都冇用...>_<"
鬼咩...個人開心左..自然增磅...
玩sina之後帶比我一班好朋友同10磅!!

我好滿意而家ge生活,
雖然我仲係一個人, 冇拍拖...
但唔代表冇人追...我enjoy比人追ge感覺,
一段感覺岩岩開始係最開心ge, 我唔想佢太短暫...*

轉左新工幾個月, 都開始上手...
同事幾好, 人工都幾好...好似暫時冇咩需要我同屋企人擔心咁...
生活一d都唔平淡, 不過都有悶..同埋靜落黎ge時候!

唔知仲有冇人會黎我日記呢?