2004-04-21 01:06:28尚未設定

* 新開始 *

眨下眼都過左4個月喇...
好耐冇0係lee度寫過日記lu!!...自從04年12月頭之後...

今日係4月20號lu,
lee幾個月, 無論人同事都變哂...
就連我自己都覺得有d意外!

本來lee個日記係用黎記低同你發生ge一點一滴,
仲諗住會有排寫tim...點知都係過唔到2年大關!

03年對我黎講係幾唔開心ga!
希望04年會好d啦...今年我仲0係聖心讀書,
今年終於係final year喇, 不過唔係讀得咁開心...
好多同學都好灰咁呀...d野又難讀喎, 又教唔切!

不過都有開心ge事, 就係識左4個朋友仔law~
佢地0係我唔開心果陣同我share, thx a lot...^3^
特別係CarRie同RainBow...仲有@po tim!

今年好多野都好似重新開始咁, 識朋友又係, 男朋友又係...
自從boxing day分左手之後...
我冇比自己發顛, 乜都冇事發生...冇發脾氣...好平靜!
只係勁頹同寂寞law...覺得lee個世界冇咩人可以信得過咁,
就算大家親蜜到好似親人咁又點姐???
你令我覺得愛情好兒戲呀...一心一意換黎ge結果係點丫???

係報應又好, 唔係又好, 點都好, 都過左去lu!
而家lee一刻好似好想講好多自己ge 感受,
但係又唔識講...anyway, 好開心寂寞果陣咁多人陪我,
又開解我, 又同我分析, 又tum我開心....唔該!

又開始踏入exam term 喇...
都未教哂書就溫喎...勁攰呀~~

分手之後有大把時間比我慢慢搵過個岩ge人~
所以個天比我遇到你喎, 你對我好好...
不過可能之前ge影響啦, 攪到我唔係好敢將d感情太快放哂出黎咁...
有d怪怪地, 可能怕再傷啦...希望你明白啦!!!
不過同你一齊好開心, 慢慢知道自己想要d咩...多謝你*