2004-10-31 21:47:41⊕ClaiRoL⊕

僧死你呀!!! ><

今日出元朗行街街with媽媽o個陣…
比一個唔識o既男人枝煙頭辣親隻手呀!!
o個條友見到我就笑騎騎咁走佐埋黎‥之後一辣辣落我隻左手手背度…


初初整到都唔識痛…淨係望住條友…
因為o個種痛法好似只係比界刀界親咁…仲以為流血啦‥
點知之後feel到隻手開始熱熱地、痛痛地、'娜''娜'地…先知原來比煙頭辣親…
隻手有好多煙灰…吹走晒d煙灰之後…痛到呀媽都唔認得…淨係識得o係度叫…
呀媽叫我我都聽唔到~~”
真係超級極之鬼咁死痛囉!

我終於都明白戲中d婢女比老爺辣煙頭o個下野係幾咁痛!

相隔幾個鐘…隻手都仲係紅晒… 輕輕摸落去‥feel到凸起佐… ><"


從今開始…僧死食煙人!