2010-07-16 04:23:21電發

7月16日

今天比FD話了一個鐘,一開頭真係比佢話都想喊,

話我唔好係佢地面先扮白痴,咩都扮唔知,

不過,我真係咩都唔知,唔知發生咩事,

現前的我可能會知好多野,以前還以前,

現在的我就係唔喜歡以前的我,

就係唔想咩都知,

佢話我令之前女友喊足N日,

不個我覺得係我們兩個人的事情,不是其他人呢!

我的分手是因為係我的問題,

係我好介意自己好多好多野,

除了這樣,

話我無信心佢相信人,

話你聽"現在的我,除了上面個位,沒有超過10個令我再相信!"

因為唔想在做被保護,後傷害,

無論係我工作,家庭,朋友!

 

工作上

離開第一份工足足6個月多D,

因為離開,展開新旅程,

所以如上好多好多的波折,

人際關係,工作經驗等等,

在出面真的學了更多更多,

不過都THX做了差不多4年的工作,學習不少經驗,

現在的我都是選擇了教育方面,

可能之後都離不開!

 

今年要離去聖若瑟大家庭,其實真的很想和你們畢業,

不過只可以選擇一樣,

今年9月份,就會進入理工學院,心裡有點動搖,

不過9月份每樣事物都是全新的,

展開"朱健健重新慢長旅程!">,<