2008-05-29 22:02:43蕉思暮想

你妈HI你地成班扑街都痴HI线咖!

你妈HI,我而加好HI火啊~~~好HI想闹人啊,我叼你老母HI,
首先你,你痴卵线前世未戴过绿帽啊,变态咖你?条菜有利用价值?用离背单词啊?条女甘噶款你都拖得落,条女重够胆死周围同人讲话我样衰,八婆!!你好HI靓咩??你妈HI你几条仔啊?因住烂HI添啊.你妈HI又话我晤踩你又剩,当初边条贱人做到甘HI绝咖?我整到成床血,头晕晕行出学校搭校车边个同我去啊`我自己去咖!如果我半路晕低左你有无霖过会点啊`边条7头系我周身病果阵要同我分手啊....你而加重要怪我而加5同距打招呼!你有病啊!你收皮啦你!

跟住你,你话改呢样改果样,我未改喽,你话呢样唔好果样唔好,我米唔做喽.我又无比绿帽你戴,你都重要话我花心你想我点啊.以前D HI野都过HI左去啦,知你介意而加先低调D姐,你又话唔关心你,唔稳你..我都话我呢个月真系多野做喽,你突然之间又两日唔HI睬我我以为你做物7嬲左我啊~~~又话执2摊又剩!~~你妈HI我甘HI CHEAP你又拖????你有几狼狈啊???狼狈?????甘我果D叫咩啊?身败名裂啊????