2006-06-11 17:13:57斌.

//迷茫.


前幾日因為心口辛苦.
去咗睇醫生.
醫生話我心血少.需要補血.
聽到呢句我心有d驚.
等我媽去拿藥果陣.
醫生問我.係咪以前Hi過野.
我話係.仲問我幾時開始喰煙.
佢忠告我.唔恏再Hi番野.因為我本身身體就唔係幾恏.
仲叫我冇喰太多煙.冇飲太多酒.

都係因為以前過分于貪玩.
同理喰冇定時.
如今搞到身體一日比一日差.
我都知自己事.
事實.我都感覺到自己身體好差.
好瘦.得番110斤.
再咁落去.我驚我唔掂.
我一定要為咗自己,養好身體!

呢排因為髮生d事.
唔想上網.加上屋企QQ唔知做咩.
安裝唔到.所以就暫時唔上住.
一到放假.基本上都係屋企睇電視.
以前一向都有搵我齣去嘅人.
依傢都冇孓.
我好想知點解.全世界都幾乎遺忘我孓??
係屋企眞係好寂寞.
唔係睇電視就聽歌.
一係就訓覺.
我唔想過d咁無聊嘅日子.
好嚮往以前同成班人開心嘅日子.
依傢好似係我身上已經消失孓.
點解??好迷茫.....