2008-06-08 22:04:12柴柴

心都痛


今日自己一个行紧出去准备同朋友仔行街时...好久好久未由自己屋企行紧去搭车出街啦...自己一个人行时觉得系咪每个人个心都应该装住一个人...装住一个人时会失去自己...是否这样才能抬头大步大步地走...如果没有的话,会有失落感..但如果有不过唔好架哇...应该笑中有泪吗??我做过一个心理测试..我竟然令到我最伤心的事系我的爱人有了其他人..觉得好搞笑...异常的冷静...不过唔知为乜喔..现在想想番以前未拍拖的日子可以点过架..点解依家想过番架哇.会觉得不自然咧.点解会像有条线咧...我妈讲得无错...我好傻呀...好蠢...我突然想拿番我自己应有的自尊呀..但好像有一点点的力不从心...无人可以帮我..对于边个都系...面对紧边个人都有少少的燥...今日系屋发脾气..我爸竟然好好笑甘闹我妈甘大个人仲要闹,,,哈哈..我屋气氛真系好好..好钟意我屋呀...有时真系好想有人可以俾我发吓脾气...想细佬哥一下有人哄呀...是否每个人都有甘样架想法...这一次考试.我好似放弃了..

自己都无能力为力的事...太多了...我好像在尝试着..压抑住自己所有情绪..是否因为甘样自己先琴晚先会哭...我对于我所有不满的事都烦度想死...我好似在无形中改变着自己的生活方式...是否这样继续落去我会脱离痛苦..会得到从生..好想有一天可以自己洒脱甘自己一个在街都可以笑着走...由心会心的笑..现在好像还做不到了,..我相信..这一天..会来了..
夜難靜 2008-06-12 23:05:56

那並不是冷静,我知道你的心那一刻激動無比,是自己压抑自己就是對的!~唉!~要怎樣下去,我都不知道..
一樣的悲哀`
不一樣的人,不一樣的事,或是坎坷卻是唯一!

柴柴 2008-06-10 17:30:21

将所有的对与错我都不想去追究..

柴柴 2008-06-10 17:28:41

我常常会系度谂唔知会唔会有一天距会好似以前甘咧...外人来睇..做得实在够了..忍我的也实在够了..但..可惜所有人都睇唔到我所忍距架所有野..所有事...但系好似以前就系以前..现在就是现在..不会再回头..只会向前睇...就算好似以前甘我可能又唔会觉得好...好似只有个晚我先感觉到自己真的想哭了...正常的情况下我俾自己实在太冷静了..或者可以讲自己压抑自己了...不能将所有情绪发泄出来..