2008-05-15 11:58:11柴柴

壓抑


我發覺自己傻架...我竟然依家乜都唔記得羅喔..個心又乜事都無羅喔..


就快癲羅....點解自己會甘架...WHY


傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架...傻架... 我要發...



我竟然可以轉頭乜事都無.....
夜難靜 2008-05-15 23:40:46

傻婆呀...我要快走