2004-10-14 00:51:32小慧

新嘗試

我的日記己有半年無update
讀者都流失得七七八八
woow wooo
不過都係自己懶的問題

講下我d開心野先
阿菌叫埋我去學結他
呵呵是免費的啊 (came我唔識就要請教下你lor:))

阿媽話我都唔多襯玩結他
但我覺得都可以ok 襯
彈d慘歌未襯lor

能夠有d新嘗試真好

還有令外一個新嘗試
就是參加學校內的英文朗誦比賽
如果呢刻有came小姐的靚聲就好了

嘻~~我不是被迫而是自願的
因為我從未試過
所以覺得幾好玩似的

professor Mackenzie
還肯教我讀那首poem
真是太好太好了


好想趁餘下學習的時日裹玩多點東西