2004-06-16 00:24:43小慧

巴黎街景 和 雜感

今日下午特然有個電話打來叫我去補習
因為女孩明天要去考英文所以她的阿媽叫我去補

但是人工是很低的五十元一個鐘
如果要和她補個半鐘的話
她母親押價要我收七十元

我姑且應承住反正
暑假都冇乜野做

不過我諗她都共需我補一日gei
只是為了個考試

可是都幾離譜
那個女孩只有小一大咋!!

d阿媽唔駛咁緊張麻~

個女孩都唔係唔識
我問d問題都好識答
而且超乖
坐定定唔多口

好慳氣~
做了咁耐習
我都明白老師的苦處
就是一個人齋talk是件好辛苦的事

你苦口婆心不斷講講講
講到口水乾
個學生不單唔聽
還要四周圍走
或不繼駁嘴
真係令人身心疲累

唔怪得d先生咁鍚d聽話學生la

補左習咁耐習
我發覺叻學生
通常都是比較有尃注力

今次lee個妹妹好可愛
她最初見到我時都幾怕羞
叫她朗讀時都唔係好讀
之後熟絡了
她都肯開聲讀

我諗她的小學老師教得不錯的
因為她的英文發音都是很正確
而且給我有點讀得似鬼妹仔的感覺

她讀到有高低調intonation
不錯

在她的眼睛裏我見到的是清純與童真
她的顰眉,淺笑和清湯掛麵頭
我看著看著
覺得有點似宮(奇)駿
筆下的少女

我的幻想過了頭........
-------------------------------------------------------------------------
說來也報告下我上個禮拜做乜
上個禮拜都好開心啊
-------------------------------------------------------------------------
星期五同了露脾姐去行行新都城
新都城個到有間很大的千色百貨
wow有很多屎狗(肉桂狗)及好多馬(嬲)仔
露脾姐見到屎狗開心到彈起
我諗yy見馬(嬲)仔都會開心到顛左~

woo woo
個日都真是威lor
地鐵一日遊
成條調景嶺 則魚涌線和藍田及將軍澳線都差不多行晒
真是好支力!!
-------------------------------------------------------------------------

同了 阿may阿肥阿沙felicity睇"明日之後"之後去食
麥當當
好開心啊

但"明日之後"都唔係我想像中咁慘情
所以睇完都唔會心"up"
如此這齣戲
都唔係令我咁震撼
不過我覺咁更好
因為我唔想"毛la la"傷心一場

搵苦來辛咩~~

之後就要補習lu
又要早走lu>.<

呵呵下次要約哂所有人來睇
troy
呵呵英文系必看節目

還要和阿菌阿沙等同學仔
唱下k啊

好期待啊~~

-------------------------------------------------------------------------
唔~真開心
我今日開始畫我的油畫
除了在廿十年內爸爸和哥哥及我用過畫過一次水果後
就再沒有用過油料了
我換醒了那些沈睡多久的支裝油料
開始畫我的畫

好慶幸可以畫油畫
我細細個己好想學跳舞學音樂了
但是環境都唔太許可
只有畫畫不用花錢學
和不用要多錢買的
白畫紙只花你幾元

而畫油畫都是一種奢移品
d畫布和顏料都是十分昂貴的
我本身都不會肯花錢買

可是我家是有的
因為在好耐以前
我老爸是畫油畫的
(不是很出色的~)但己令我好proud of him for it
所以我屋企依然有一些畫(刷)顏料,和工具等

廿十年後我再拿起它們用
我好想畫得比我爸更出色
青出於藍
當然這要慢慢來吧...

我希望我做得到

我是爸爸的再版人
但我要比他更出色
為他為自己成就更多的事

爸爸好喜歡巴黎但是他從未到過
他的筆下畫出了幅幅巴黎街景
我好細個己見那些相中的巴黎畫
當時我還未知道那是一個甚麼地方
原來我早己見過巴黎了
我和巴黎早有緣份


我好想有一天
可以和爸爸到巴黎逛逛

學法文的其中一個目的就是為了這一趟的旅行