2004-06-05 12:54:18小慧

把個鍋煎(農)了

又是新的一天
我又有幾天沒有post我的diary
因為好多時晚上都不能用電腦

而晚上打日記是較有feel的
所以打少了日記lu

不過其實我都有好多野想記下

今天一起身我覺得好開心
因為好像想通一些事
就是不用為暑期工而煩惱
反之應該積極d
做一些有建設的事

其中些是學做飯
冇法la阿媽最近又出來做番工

d飯就無人煮了
唔通要等他們放工回家煮咩
有d講唔過去

諗同學仔阿沙和阿pat她們煮藝高
而且擔起做家務的責任

我都好想學佢地ar
所以我都要俾心機

昨天晚上我煮了飯和滾冬瓜和煎雞翼
滾東瓜我下了太多水煲
搞到好似去滾湯咁
不過呢d味到都ok
有太鹹或太淡

d雞翼都醃得好入味
hehe當然啦le 個要靠師長傅幫手啦
就是下雞精了
turn out 的味道真是好好
但在煮的過程中
也出岔子

就是把個鍋煎(農)了
這真要怪我的老爸了

他是看箸我煎的
見到我的火大左
都冇提我搞細d

好彩只是個鍋(農)咋

唔係我的雞翼唔使要lor

um....鍋(農)都可以是一個學習
只少我知道點處理
一個(農)鍋

-------------------------------------------------------------------------
另外呢今個暑假我都要去畫多些畫
我要去學油畫
希望阿爸肯教我la
(我阿爸是一個好普通的工人
.......不過他是會畫畫的
從外表或儀態是沒有可能猜得出來)

不過更重要都是有心去畫呀
畫畫是要一顆尃住的心去做的

若因煩燥就沒心機繼續了

我要講得出就做得到
我想我真的要學阿尾
把d計劃list 出來才行吧

看看自己是否做得到呢~