2004-11-18 17:38:12姬姬

28/10

今日至衰就係要睇書,英文個份野又未做晒!
Print晒出黎,但未剪貼好囉!
我開住本書係䒷面,再係櫃筒度ɚ囉!
ɚ到本英文書都花晒呀!
個家長又白痴喎,都開左咪話要排隊嫁啦,
佢仲唔肯走喎,坐得耐冇獎嫁!!
左住晒d時間,好彩都整得晒姐!
我覺得我地會幾高分囉!
我地present得好囉!
個summy都唔知佢癡咩線,成日出黎講野都笑,
大姐!有咩咁好笑呀?!你講緊鬼故呀,笑?!!
潮洲怒漢講錯野,俾我地笑啦,哈哈!
Maths堂又做數,好難囉,我唔識!
我覺得d男仔Maths好勁囉!
陶智仁冇聽書既,都識晒!
晏晝去snowie屋企食,傾開琴日同Ben鬧交,
係因為Ben話Kate先嫁!
Ben又鬼咁細聲喎,我一句都聽唔到佢講咩囉!
Lunch係學校個時,咁Snowie話陶智仁廢,
陶智仁又問我做咩話佢廢喎,我咪答佢囉!
「佢話你廢係佢既事,關我咩事呀,
咁你係廢呀嘛!所以佢咪話你廢囉,
而家唔話你廢等幾時呀?!」我講完佢無啦啦
舉起個書包話想一個書包車埋黎喎!
Hist我地三個都要present,present完之後,
D人係咁打拍子,好白痴!
放學同辛辛去左千色行街,裝修完好靚呀!
返到屋企呀媽問我去左邊,我咪話去左ka hei屋企囉!
佢又話我講大話喎!佢原來真係打左俾ka hei囉!
我都唔知佢邊度搵到佢個電話嫁?!
唉…..又俾佢煩啦!又話我學埋晒家姐d衰野,
講大話,注明係「學人」,但我想講呢,我不嬲都講大話嫁啦!
講左咁多年,咪第一次俾佢踼爆!
又話心散,又話返屋企溫書好過喎!
又問我行左咁耐街有咩得著喎,但佢又會幫我答「冇」囉!
佢講既每一句野我都聽過晒啦!因為以前係用黎
鬧家姐既,而家鬧我咁姐,冇咩大分別!
都唔知佢個腦諗咩嫁?!講個大話姐,
就好似會冇晒前途咁,癡線嫁?!
不過我EQ勁高囉,又冇出聲,又冇表情,
係房度又冇發脾氣!我諗可能係我係屋企既EQ咁高,
樣樣野都要忍住,所以係學校我先會變得EQ咁低咋!
如果我係學校都係咁認忍,我諗我死左好耐啦!