2004-11-15 16:33:57姬姬

26/10

第一堂又CT啦,好悲哀喔!又好眼訓啦~
教埋d唔會用既野,無聊!
英文堂可能係CT既後遺症都好眼訓呀!
中文堂作文,作通告,都幾無聊嫁,好快作晒啦!
作完狂抄功課囉,好多野做呀!
陳昊彥賤格啦,要snowie幫佢做埋肥陳d野!
麻叉煩,搞到我又要幫snowie抄埋d Maths。
不過係咁嫁喎,明知幫佢做係笨既,
但俾佢講多兩句,就會幫埋佢做嫁啦,衰心軟囉!
IS堂同ka hei坐呀!幾好彩呀!
中午係學校食!返到課室,見到wisdom
姦左kit,仲搞埋姍姍個筆袋呀!好核突呀!
放學練啦啦隊,d人又唔肯黎喎,
我地叫佢練,又話我地惡喎,
又扮晒想喊咁款,仲話Ada姐惡喎,佢都叫惡呀?!
咁我叫咩呀?!都痴嫁!
P.S唔知點解呢,我越黎越鐘意+希啦!
以前都有時會覺得佢有d幼稚,但而家冇咁覺得,
反而更家鐘意佢呀~~>3< 咀啖你呀!haha~