2004-11-15 16:31:05姬姬

25/10


剪左頭髮,預左會俾人笑嫁啦!
今朝返學個陣見到林建魚,冇同佢say hi喎,不過佢見到我個頭唔同左,
就係度望下望下咁囉!唉,算啦,預左嫁啦!
返到去snowie好似好驚奇咁,陶智仁同蔡旻笑我呀!
話我係小丸子呀!哼,我都唔得閒理佢地,忙著抄野呀!
第一、二堂H.E,都唔識點用個衣車!
Hiat又係超悶囉!好眼訓!
之後中文堂又係係歡笑聲之中度過,白sir既手勢真係睇幾多次都咁好笑嫁!
Lunch個時,wisdom拎張野周圍俾人睇,原來係張有個假女人冇著衫既圖
好無聊囉佢,咁勁既就買本真野返黎啦!
佢仲要拎埋去上i.s堂,俾miss wong收左,抵死!
i.s調位,我同ka hei坐,snowie又同sunny哥一組啦!
一定有好多人好憎佢啦,呵呵!
肥陳堂教畢氏定理喎,岑同學又扮晒野,又話識,又要出去畫喎,
又要唔知畫d咩喎,係咁ABCD寫到I呀,我XYZ佢呀!
白痴仔,仲要俾肥陳鬧呀,真抵死!
好多人有新名呀,wisdom叫「大眼仔米高」,黃X豪叫「毛毛」
Sunny哥叫「聰明博士」(想嘔囉)
返到屋企,有條友係度整緊上網,整完,始終都係上唔到網!車佢~