2004-11-12 18:54:31姬姬

21/10


今日又晨讀,特登早d返去,諗住做肥陳d野呀嘛!
我做做下,陶智仁無啦啦俾本野我抄,好小可咁好人!
又P.E堂,跑到我死死下,仲要學推鉛球喎,佢個肚都大左好多啦!
好快唔洗上佢堂啦!調位個度白sir要我地自己搞掂,都未必係好事黎嫁!
傾黎傾去都未搵到人調,d賤人又唔肯同我調喎,陶智仁勁cheap 囉!
佢話俾兩筒萬樂珠佢,佢就調一個位俾我,俾多兩筒就調晒兩個位,cheap精!
Cv堂要分組做project,james同家燕媽媽呢d冇組既咪又一組囉!
Sunny哥話james個組係畸呢組,話鐘貝兒個組係八婆組,
香姐姐個組係美豔動人,仲話我地個組係肥婆組呀!
我咪話佢個組係食屎組囉,都幾襯佢呀!
佢又話自己係英國返黎嫁喎,好低b囉,佢去英國醫病咋!
Lunch返到去有好多野做囉,最衰係白sir堂又入hall,
如果唔係就可以做晒肥陳份野嫁啦,所以始終都做唔晒肥陳份野!
入hall個講座又無聊喎,我訓著左tim呀!
放學去左ka hei屋企玩,都冇咩玩姐,玩下電腦咁咋!
夜晚同snowie係ICQ度傾過,佢分析俾我聽,
話Sunny哥以為我鐘意佢喎!好心啦,我只不過望向佢個邊發下夢咋!
佢就以為我鐘意佢呀?!係咪有病呀佢?唔好以為自己真係咁有吸引力啦!
有d自知之名好唔好!