2004-11-11 17:53:20姬姬

20/10

頭兩堂英文,做ERS囉!
之後I.S quiz,kate之前都已經俾左d堅料我地嫁啦!
我全部都識做嫁,但有d字唔識串呀!
音樂堂又要同蛋撻王子坐啦,我學sunny哥咁既post坐呀!
眼尾都冇望佢一眼呀!之後又肥陳,今堂冇畫野啦!
做乖乖女,聽書,開學咁耐都係第一堂聽肥陳講野咋!
中史堂,洪sir又黎set 機啦,白sir黎點名,洪sir就出去等啦。
跟住Ken整到洪sir部機,洪sir話佢咁唔小心嫁,又問長問短,
仲話自己唔係緊張喎!我見佢係出面個時,不知幾緊張呀個樣,仲唔認喎!
蔡旻佢地係度射箭,仲要係自製嫁。
我又多左句口頭禪啦,就係大佬,又係陶智仁講既!
中文堂我地講開調位既問題,白sir又叫我地自己搞掂啦,白痴嫁佢真係!
放學練左啦啦隊,學左小小新野囉!好早就走左lu!
夜晚家姐同呀媽又係度煩啦,呀媽又不停咁鬧家姐囉!
話家姐講野過份喎!勁大聲囉佢!
我用耳筒開到最大聲黎聽歌囉,但仲係聽到佢把聲,好煩囉!
我同家姐煮飯個時,呀媽居然偷睇我本日記喎!好賤囉我想講!
下次好唔好買番本有鎖既呢?!
好彩佢唔由第一頁開始睇起咋,如果唔係就大獲啦!
佢求其睇一頁,好彩睇唔中d我唔想俾佢睇到既野!
佢睇到我煲湯個篇,佢覺得我好乖tim,真係好彩到爆呀!
俾佢睇到d話佢煩呀,又如果俾佢睇到早期d我鐘意邊個邊個呀,
就死得啦,要同家姐死埋一齊嫁啦,好彩,真係超級好彩!