2004-11-11 17:45:27姬姬

18/10《柒頭sir》

又返學啦,第一堂就中文堂啦,未上之前都已經收到風,
話白建文剪左頭髮,上到課室白sir都未黎,
Sunny哥就已經諗定要指著白sir黎笑。
白蛇一黎到即刻起哄呀!佢個頭真係……..
晨早就有個柒頭睇,娛樂下大家!
Maths堂好快過呀!叫我地出去做下數咋!
之後就係惡夢啦,先Geog後肥陳。
Geog堂都唔係好眼訓,肥陳堂本來諗住畫pair牌嫁!
不過唔識畫d花呢!咪周圍望下咁過一堂囉!
之後中史堂,都係頂唔順,訓下又醒下咁啦!
英文堂又係咁好囉!lunch去新東記食,食完先知原來kate都係度!
最尾Art堂,又畫野啦,同諾諾、大輝、黃雋文佢地幾好玩呀!
我真係覺得黃雋文幅畫幾靚嫁喎。
放學同ka hei 、 snowie去身體檢查,仲見到kit 同 林建魚呀!
樣樣正堂啦我,最開心就係個姑娘話我唔肥唔瘦呀!哈哈…
不過我覺得自己唔夠高喎,得16幾cm!
我同 snowie 走先,去左行街,又買左個moomin既file好靚呀!
唉,我想買好多野呀,好多$要洗,唔知點算!