2004-11-09 17:49:26姬姬

17/10《唱k》

今朝又係勁早醒左,又唔多訓得返。
咁八點幾就起身啦,沖完涼,扮完靚靚,仲「浪」埋衫先走呀!
今日架車勁快喎!十五分鐘就到左大棠路啦!
平時我趕時間個陣,佢又勁慢喎,真玩野!
咁我又早到啦,去左美心度坐陣,向住出面個門口坐,
見到辛辛行過,咁我咪行出大門口囉,原來我地三個都日到喎!呵呵..
而家得兩個鐘唱咋,幾衰呀!
不過冇計啦,鬼叫我想唱咩!
今日得三條友咋,連咪都唔洗爭呀!咁講好似好衰咁tim,我唔係唔想ka hei去!
辛辛個咪壞嫁,搞到辛辛失晒常性呀,好很人驚呀!
唱完之後,又冇地方去喎,去千色行行下,又話去映貼紙相啦!
又冇ka hei 份呀!鬼叫佢要去掃墓咩,又唔係正日。
映完,辛辛又要走啦,淨番兩條友咋!
先十二點幾咋,都唔知去邊好,咪周圍行囉,行完又坐,坐完又行!
坐完kfc,又去M記坐,傾左好多好多野,多到我都未必記得晒!
我地連惠康都行埋,好無聊,不停咁傾計囉,
傾極都仲有野傾既,真係勁呀!