2006-07-26 00:42:49joan&mon

寶貝回家的第一天

今日是你回去的第一天,也是我們分開的第一天~~~

為何才分開一天不夠的時間,我竟是如此想念你而且又擔心你~~~

我知道你不喜歡我寫這些比較煽情的文章...但系...我真的好想寫出來!

就一次吧...老婆...—3—

你走的時候我不能去送你上車..但是還可以聽到你的聲音...真的好開心..

可是偏偏你的手機沒錢了...你知吾知道我真系好擔心你呀!!!

所以就算個天落緊大雨都好...我都要去買卡俾你充....

雖然只系十蚊...但系起碼可以令到我地保持聯繫......

如果同你失去左聯繫...我真系吾知可以點...我只知我一定擔心到死~~~

我最愛最愛的老婆...當你電話斷左聯繫既時候...我先發覺...

原來你先系我心裏既第一位~~~雖然你頭先問我果時..我沒答到出來~~

但系當你電話斷左聯繫既時候...當你話有可能聯繫吾到你嘅時候...

我個心真系好驚好擔心...原來先發覺自己系如此緊張你...

仲有當聽到你喊既時候...我真系好心痛好心痛......

好惱自己點解吾陪住你...點解可以在你身邊攬住你呢?!

我真系好挂住你好想攬住你...雖然呢句話成日都同你講...

但系我真既系甘諗...或者系沒乜嘢新意..不過...的確系我既心聲!!!

我地仲要分隔差吾多一個月甘耐....我真系吾知道我可以點捱~~~

但系老婆你放心...我吾會扭計...我會好乖甘等你翻來...

我會好有耐心甘等你翻來...我都會變得越來越體諒你了解你...

我應承過你永遠吾離開你...因為我都一樣離吾開你了~~~

所以我要去做自己應該做既野...去改自己最衰既缺點...

為左你...我一定要努力做個更加了解你明白你嘅人...

愛當然系永遠都最愛...因為你系我最愛的人..我既寶貝老婆!!!

我會好想念你咖...你吾好擔心我..都吾好令到我擔心呀~~~

我會等住你翻來...等著你回到我懷抱中~~~



By.baby