2006-06-05 01:57:43joan&mon

離不開

至從同左Babe之後...我地都系已經日日在一齊了..

但系昨日卻為左陪拒..搞到我陪吾到我既Babe..

嗚~~~不過Babe都要陪拒媽既..(無奈中...)

但系今日和我既Babe出左街街...一出就一日...既開心又失落..

因為夠時間要翻屋果時...真系吾捨得拒翻屋添!

嗚~~~看著拒離開既背影...突然覺得自己個心好失落!(失落中)

但系又不得不看住拒離開呀...因為拒要翻屋陪媽媽嘛..我吾可以甘自私咖!!

我大個仔了嘛...吾可以甘任性同扭計咖啦...嗯嗯~~~(自我安慰中..)















Babe你頭先在車站同我講..每見我一日就更加愛我多一分...

其實我何嘗吾系一樣呀...嗚~~~我時時刻刻都只想攬住你錫下你...

和你一齊既感覺係我一直以來都想得到的..我只知道攬住你係最安心舒服既!

不過依家我準備要開始翻工了..再吾可以好似之前甘成日去穩你...

成日甘去你宿舍訓..或者系你來我屋晚訓了..嗚~~~(痛苦中...)

但係其實我地都一樣可以上網視頻傾電話既...






















當然不及見面甘樣開心啦~~~

因為我可以攬住你..錫下你!!!其實我真係超中意攬住你...

果種感覺一世都不會忘記...因為真系好舒服好舒服...難以形容!!!

可能係因為我細細個就沒乜感覺得到親人帶來的溫暖吧?!

我只係覺得每一次攬住你既時候..就覺得自己得到一直以來想要既果種溫暖!

果時既我只係靜靜甘安心地攬住你...心裏覺得只要攬住你擁有你就足夠了!!!




















我知道Babe吾中意我寫得甘深情...但係呢個真系我自己既感覺嘛...(激動中)

我仲記得你同我講過...見到我為左你去呃其他人搞到我甘辛苦..覺得心痛~~

其實我想同你講...我吾覺得辛苦...因為我只係覺得有左你就乜嘢都值得~~~

無論人地點睇我點講我都好...我只係做緊啱既野..因為有你就乜都係啱既!

反正我依家已經系離不開你...因為你係我心裏所有...所以唯有你不可替代!





by.Baby