2006-06-05 00:54:25joan&mon

偷情事件之Baby實錄

今天真系又驚又興奮...有D興奮過度添^0^

點解?!之吾系就因為偷腥事件既發生咯...哈哈!!!

乜嘢系偷腥?!之吾就系.........點解要同你講呀..超!!!(臭屁中...)














今天在Babe宿舍度...只得我地兩個人...於是就發生了...(略)

那那那...吾好亂諗野呀...我地沒做D乜嘢事呀...(奸笑中)

當事情發生的過程中...又驚險又刺激又興奮...(完全陶醉中)

最後既結果當然系...................(當事人知道就得啦!)











好想知?!

做人既野都系吾好甘8嘛...對不對!哇哈哈~~~

反正對於我來講系異常興奮...事後還要再三回味...嘻嘻(淫笑中)
















但系......

好似聽講...呢種事好正常哦..個個都會~!!!

不過...我第一次遇到呢~~~可能系睇個人吧?!

總之...對於我來講~~~就系超興奮和超爽啦!!!哈哈~~~

吾理人地點樣...反正我既Babe開心快樂就足夠啦

But...拒好似講沒乜嘢FEEL哦...鳴~~~好失望~~~又打擊我!!!(哭泣中)

其實我知道拒專登激我既...沒計啦...邊個叫拒太了解我份人呀~~~(無奈中)

當然啦...我都一樣甘明白拒既...哈哈~~~我都知拒乜嘢感覺既!(又回復自信中)













So......無論如何我既Babe系世界上唯一明白了解我既人...我既心只有拒了解!

我要對My Babe講聲~~~愛老虎油(I Love U)...我個心永遠只有你!(自信心爆炸)



by.baby
哇哈哈~~~(狂笑中...)