2004-12-06 01:20:31尚未設定

特別為你打的一篇


哈哈))
睇到你個2個留言...
心裹一陣感動.. 會心微笑...

你呀..你知人地對你好..咁你就應該曉得"回報"ma!!!!!
唉..好吧.. 見你今日同我講打電話打得最多個個就係我..
我信你架喇!!!! 希望你快d有地址呀電話呀個d啦..
咁就唔洗成都係你搵我.. 我搵你唔到啦..


今日..雖然係個極到惡劣既環境底下講電話..
不過我依然係好唔想收線架..

你睇我對你幾好丫..為左你..

好吧好吧..如果你聽日真係會打返比我..咁我就唔再話你仆街啦..


哈哈哈))你放心啦..我一定會記得你的名句架喇:
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈笑