2005-09-07 13:58:59Ring

We Can Touch the Sky

吾認識o既人
都係你遲早會認識o既人

※※

來到今天
當大部份o既問題都有了決定之後
煩惱又產生

Don’t Misunderstanding Me

雖然一直以來
我都係度努力堅持住「我要讀上去」o既信念
因此屋企人會覺得我自私
但我自覺吾係一個自私自利o既人
或者
∵各有各既想法和立場
∴佢地至會誤解了我o既性格

遇上意料之外的事情和結果

我真係想到要放棄E個信念
我覺得
無論我點努力、點堅持都係冇用

說到底
堅持≠可以實現夢想
世界咁大,我都只係其中一個吾可以實現夢想o既人
‧‧‧

人生
有時候就係咁吾順利

至少
我要有實踐夢想o既勇氣
天塌下來我都要撐住

為了
我o既信念而努力

為了
你地o既支時與關心而奮鬥

Summon the Courage to Struggle For the Dreams
Don’t let the Troubles Grind you Down
Never Give Up

We Can Touch the Sky